Laurens Autoschade
 
  • Laurens Autoschade
  • Laurens Autoschade
  • Laurens Autoschade
  • Laurens Autoschade
  • Laurens Autoschade
  • Laurens Autoschade
  • Laurens Autoschade
  • Laurens Autoschade
  • Laurens Autoschade
  • Laurens Autoschade
  • Laurens Autoschade
  • Laurens Autoschade
  • Laurens Autoschade

REACTIES

Reacties
Een tevreden klant, dat is wat wij bij Laurens Autoschade willen. Voor ons staat de klant op nummer een. Daarom hebben wij enkele middelen om te meten of jullie, onze klanten, tevreden zijn over onze service. Laurens Autoschade wil zich graag onderscheiden van andere autoschadeherstelbedrijven door optimale service te bieden. Wij nemen direct alle zorgen uit handen als u bij ons de autoschade meldt.
Enquêtekaart
Alle klanten die bij ons hun auto laten repareren, ontvangen van ons een enquêtekaart. Wij stellen het zeer op prijs als u deze kaart ingevuld retourneert. De enquêtekaarten geven ons namelijk een goed beeld over hoe de klant onze service heeft ervaren.
Reacties
U kunt ook via onze site uw reactie geven:
Naam *:
Bedrijfsnaam:
Telefoon:
E-mail *:
Reactie:
Copyright © 2006-2017 Laurens Autoschade. Alle rechten voorbehouden.
Ontwerp & Realisatie: Flaire - Design & Development
Focwa Eurogarandbedrijf
 


Laurens Autoschade
Weg en Bos 124
2661 GX Bergschenhoek

Tel: 010 - 511 50 37
Fax: 010 - 512 02 37

info@laurensautoschade.nl